Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
1. Категорії товарів, що підлягають/не підлягають поверненню 1.1.Не повертаються: товари, які були порізані чи підлаштовані під індивідуальні параметри (підкладка, інфрачервона плівка тощо). 1.2.Повертаються товари, які не різалися під розмір. 2. Умови повернення товару належної якості 2.1. Звернутися до продавця із заявою про повернення, додати розрахунковий документ. 2.2. Подати паспорт для ідентифікації. 2.3. Кошти повертаються протягом 7 днів з дня отримання повернення. Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право повернути товар протягом 14 днів, якщо він не використовувався, збережено товарний вигляд, упаковку та документи. Якщо аналогічного товару немає, споживач може обрати інший товар чи повернути кошти. 3. Умови повернення товару неналежної якості 3.1 У разі дефектів, що виникли з вини виробника протягом гарантійного строку (14 днів) покупець має право: - отримати повернення коштів. - замінити товар на аналогічний. 3.2 Умови: - Істотні недоліки підтверджені експертизою. - Гарантійний термін не минув. - Збережено документи, що підтверджують покупку. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», суттєвий недолік – це дефект, який унеможливлює використання товару, не усувається або повторюється після ремонту. 4. Повернення коштів – Написати заяву. - надати товар у повній комплектації з чеком. - Гроші повертаються протягом 7 днів з моменту отримання повернення, у той же спосіб, яким здійснювалася оплата. 5. Місце повернення товару - самостійна доставка: Київ, вул. Миколайчука, 13. - Транспортна компанія: уточнити умови надсилання з оператором. 6. Помилки з боку продавця Якщо припущено помилку (неякісний товар, неправильне замовлення тощо), ми виправляємо ситуацію за власний рахунок: обмін або повернення коштів. 6.1. Умови повернення: - Товар не використовувався. - Збережено товарний вигляд та документи. Просимо повідомляти про будь-які помилки для їхнього оперативного виправлення. 6.2. Важливо! Кошти повертаються в строк до 7 днів після отримання повернення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.